Jaga Dan Sayangilah BF or GF Anda :)

A:  Awak rasa kita kawan sampai bila ?

B:  Sampai mati !

A:  Kenapa awak cakap macam tu ?

B:  Sebab saya sayang awak !

A:  Awak rasa jarak masa kita berkawan berapa lama ?

B:  5 minit lagi.

Si A terdiam lalu bertanya lagi . . . . . . .

A:  Apa yang awak cakap ni ? 5 minit ? Kata sampai mati !!

Lalu si B hanya tersenyum. Selepas 5 minit, si A melintas dan hampir-hampir dilanggar kereta tetapi sempat diselamatkan oleh si B. Benar kata orang tua-tua, bila hayat hampir tamat kita dapat rasakan nya. Lalu . . . .

B:  Saya selamat di sisi awak. Jangan risau, saya tak tipu awak. Saya dah janji kita kawan sampai saya mati.

Lalu tamatlah riwayat si B di pangkuan si A

P/S: Sayangilah kekasih anda sebaik-baiknya, sebelum dia pergi meniggalkan kita buat selama-lamanya. Dan janganlah kita menangisinya setelah menyedari bahawa si dia telah tiada. . .

Thanks baca entry aku . Like kalau suka :)

2 comments:

  1. cte aq laen cket .. huhui .. cdey plk aq bce bnde ny .. oh ye , jgn sbb ade org lain ske kte , kte tgglkan pkwe kte yg syg spruh mati syg an kte .. tol ak ? <3

    ReplyDelete