Bikin Kecoh arhhh !

Assalamualaikum . .

what the hell now der ??
x cm kecoh plak an ?
mk bpak aq dtg skola ag, nk wt kecoh jmpe ckgu rahim
halamak !! aq bkan xnk jmpe ckgu, tp aq free, dye x free.
angin btol la, tp nie aq blik mk aq wt byase jewk.
tp ntah la, pning siowt...
ag stu si aleesya tu x cm sial plak an ?
nk trun t6 ajak face to face..
prangai mcm budak skola sial, da mumaiz lom nie ?
btol2 xde maruah ( guna nsihat ustaz wan )
apehal tah dye tue. cket baek gua ckp kt dye jga fmily sndri jewk.
tbe2 nk angin, pa cita ??
yg klakar nyew, dye siap warning gua ag..
hahaha, lawak sngguh !!
dye ckp, " ko tgok ar pe aq nk wt "
hey, setakat ko, x goyah la der !
aq pon awal2 da blocked fb ko..
aq x sebodo ko, d*ng*
ok, im waiting . . .( ktawa jhat )
xder mood gua nk update blog, da ar chow !

p/s: setakat perempuan tua yang tak sedar diri macam ko. hey, tak goyang ar.. gua takut allah je.
gua nak tengok ko boleh buat ape je dekat budak sekolah macam aku. hebat sangat ke ko tu ?? mentang2 mak cik neji pkir gua tkot arh ?? bla ar kamooo

Thanks baca entry aku . Like kalau suka :)

No comments:

Post a Comment