Kami gilee G-Shock !



Assalamualaikum..

Hari nie aq nk kongsi ngn kowng sume, mmber2 aq sume da berpakat pkai G-Shock same2. Kowng tgok la kaler nye yg mantol2 tue.. Meleleh segala air tgok jam tue.. Skrg nie, baru 3 owng yg pkai G-Shock dlam kalangan Ainabebs.. suka gilaak ! Aina punye kaler nye hitam pink tp dye slalu tukar2 ngn jm Pa'an kaler Pink, Shida pkai yg kaler2 tue, mule2 aq x mnat sgt. tp dye pndai plih.. Nnt aq msokkn pic jam dyowng..

Disebabkan tgn aq kcik among the other, aq just pkai Baby G jewk, hahaha. Ok la, Casio jugak kn ? Coming soon Aiez plak nk beli n pkai jm G-Shock.. confirm mriah nnt Geng kami..


Ni jam Pa'an.





Pndai btol hias jam smpai nmpak Glamour !

Ni btol2 BLINK !

Ni yg kaler2 aq ckp tue, cntek kn ?






Hello Kitty





Wah, teruja btol aq, nnt aq nk kumpul duit beli jam nie kaler2 boleh la mix n match kn xD
SEE YA !

Thanks baca entry aku . Like kalau suka :)

No comments:

Post a Comment