I'll back !

Assalamualaikum ..

Hari ni aku baru bersemangat nak berblogging balik. Dulu tu bukan tak bersemangat, cuma tu lah laptop aku (sebenarnya laptop bapak aku) boleh buat hal pulak bila balik dari Korea. Nasib baek sempat juga lah upload gambar dekat facebook. Kalau tak meraung aku sebab semua gambar2 tu dalam laptop yang rosak tuh ! Kitorang dah kosongkan memory card kamera tu sekosong-kosongnya. Yelah, siapa sangka yang laptop tu boleh rosak kan. Dah nasib, terima je lah. Tapi langit tak selalu nye mendung, cewah ! Tak lama lepas tu bapak aku dah beli laptop baru. Tapi aku memang tak berani nak pakai sebab kononya bapak aku beli untuk abang aku pakai masa belajar. Tapi memang betul pun, sebab laptop ni tak boleh bukak lau takde cap jari dia atau passwordnya. So, aku tak berani lah nak sentuh kan ? Tapi ade la satu hari tu, dia pergi jalan dengan Sara (member dia) aku kena duduk rumah sorang2. So, daripada aku terkontang-kanting macam orang gila duduk sorang2 kat rumah, baik aku mintak password nye kat abang aku. Haaa dari situ lah aku start online balik. Terubat sikit rindu aku dekat Ainabebs, adik2 aku. And paling penting Encik pengarang jantung tuh <3

Itulah ceritanya. Lama jugak la kan aku tak online. So blog yang aku yang baru nak naik mase tu pun terus tenggelam. Mak aiih, susah2 aku update blog ni, boleh pulak jadi macam tu ? Sebab tu lah bila ada peluang online balik, rasa macam malas nak update blog. Sampailah Aiez tegur baru aku blogging balik. Rasa kelakar pulak bila benda tu boleh terjadi. urmm ok lah, aku pon macam da mengantuk. Aku stop sampai sini lah. Jumpa next entry :)


Thanks baca entry aku . Like kalau suka :)

No comments:

Post a Comment