Single Life without Boyfriend

Assalamualaikum ..

Mood : Lonely

Setelah 7 bulan lamenye aku bertahan dengan hubungan ni. Akhirnya putus juga di tengah jalan. Aku tak tau macam mane nak pertahankan diri aku. Dia langsung tak nak dengar ape aku nak cakap. Dia terus blah macam tuh je ? Sekarang baru lah aku tau macam mane rase nye frust menonggeng gila bab* tuh !

Aku macam hilang arah, bila orang pujuk aku, cakap pasal hikmah. Aku melawan. Astaghfirullahaladzim.. Setan ape yang da rasuk fikiran aku nie ? Aku berdosa sebab menolak takdir. Ampunkan lah dosaku.

From now, aku akan cuba lupakan dia dan mulakan hidup baru. Betul cakap Imal, yang berlalu biar berlalu. Aku kena terima hakikat yang kitorang memang dah tak sehaluan. Dah tiba masa nye aku dengar cakap mak ayah aku. Ikut cakap twin dengan adik2 aku.

Esok, UK-2 da mula. Harap2 nye aq dapat jawab soalan sehabis baik, dan dengan tenang. 

Wish me luck blogger !

Thanks baca entry aku . Like kalau suka :)

No comments:

Post a Comment