Happy Eid !

Assalamualaikum..

Hey, bloggers. Lame aku tak update blog kan ? Takde mase la. Parents aku da bagi aku gune lappy balik, tapi jarang2 la dapat gune sebab kena rebut2 ngn EB aku. Malas nak rebut ngn dye, so mengalah laa. Hari ni baru aku ade mase nak update blog sebab si gemokk tue takde.. Hee =D ( Shy.... jgn bocor kat dye taw )

Ok lah, memandangkan kite tengah dalam mood raya, aku nak cite serba sedikit tentang Sambutan Hari Raya tahun ni. Tahun ni raya, secara jujurnye.. Memang membosankan ! Betul, tak tipu. Yelaa tahun nie family mak aku tak dapat kumpul macam tiap2 tahun. Itu aku tak kesah la, tapi yang buat aku lagi bosan, aku tak beraya langsung dengan family sebelah mak aku. Bosan betul. Ok lah, start the story !



Malam raya
Masa malam raya tuh, Pak Ngah and Mak Ngah balik sekejap. Then, family aku pon minta maaf dekat living hall. Masa minta maaf kat ayah aku, pergh, sedih giler sebab aku banyak buat dosa kat dye. ( Budak nakal nieh ) Lepas tu, aku pon chit chat dengan cousin2 aku. Kitorang bincang bila nak tengok wayang, and nak buat video raya.


Nie lah favourite couple dalam family mak aku. Haha ~

Red Devil, yeah !!

Pagi raya
Masa pagi raya, lepas dyowng balik dari sembahyang raya kitorang berposing laa.. Ape lagi kan ? Jom tengok foto2 gedix family aku.

Pic nie mmg kecix ckit, lau nk tgok lebih jelas, klik lah kat pic nie okeh ?


Family belah ayah :)


My family <3


Foto gedix2 di hari raye :)


With my EB

Nah ! Tak banyak aku upload sebab internet slow nak mat* ! Buat masa ni, hanya tu yang aku boleh upload. Lain kali aku upload masa pergi merisik Kak Dayah pulak :)
SEE YA !

Thanks baca entry aku . Like kalau suka :)

No comments:

Post a Comment