Cherita Merisik ~

Assalamualaikum

Hello reader, come on. Aku nak bagi foto gedix2 ngn family aku mase merisik Kak Dayah nie ! Kowng tgok foto je la ea ? Malas nak menaip beribu-ribu perkataan.. ( terlebih sudah ! ) Bak kata Teaacher Gee, kite go through foto2 gedix ;D

Iwan dengan Odah !

Mereka !

Yek2 Hana Tajima kan, haaha







Ayah Kak Dayah

Kak Dayah yek2 je tu menyapu, tap sebenarnya nak pasang telinga.

Perbincangan serius !




Serius kan mereka ?



Pak Cik aku yang berdebar-debar menanti.
P/s: Hey, kejap ! Pak Cik aku yang tunduk tu taw ? Bukan yang chubby tuh ;)

Ni foto gedix aku dengan pakwe baru :)
P/s: Haha, melawak jer lah nie Pak Cik aku !

Done ! till we see again with new story and picture too . . . 

Thanks baca entry aku . Like kalau suka :)

No comments:

Post a Comment