~Story~

Assalamualaikum ..

Hari ni aku nak cite sikit kat kowang. (Sikit ke ?) Tengok lah. Lau sikit, sikit lah. Lau kowang tengok aku macam tak nak stop membebel, kowang layan je lah ea ? :))

Aku mengaku lah aku nie banyak cakap (tapi bukan cakap benda tak betul taw ?) Aku banyak cakap sebab aku rasa aku banyak cerita. "Eh, suka hati aku la nak banyak cakap ke tak. Mulut aku kan ?" Tapi tu lah, kadang-kadang aku rasa aku ni SANGAT BANYAK CAKAP. Lantak lah, yang penting aku happy :) Dan sebab tu lah nama blog nie Cherita Niena Hilmi sebab aku memang banyak benda nak cite. (Kepada sesiapa yang tak berapa minat nak dengar, silakan . . . ) Aku tak paksa pon kowang follow blog aku yang tak berapa nak lawa nie kan kan kan ??

Okeh, nampaknye aku sudah mula nak lari tajuk. Kowang punya pasal lah nie (just kiding) Berbalik pada tajuk entry kali ni, banyak sangat benda aku nak cite. Let's go through . . . 

Me and BFF-F :)
Now, aku nak cite kat kowang yang I'm not single anymore. Tanggal 15 September 2011 hati ini dimiliki oleh seorang lelaki yang boleh tahan handsome lah. Tak nak cakap lebih2 sebab aku belum declare pon aku dengan dia dah couple. Cukup lah aku cakap, aku dah berpunya. Yang lain2 tuh, biar lah aku simpan dulu buat masa sekarang. Aku, tahu. Mesti kowang cakap, kenapa secepat ni aku cari pengganti Cik Abang aku yang dulu tuh ?? Kenapa, kenapa ? Meh sini aku cakap. Aku tak pernah terlintas pon nak cari pengganti 'dia' sebab aku luka kat hati aku masih belum sembuh lagi. Tapi FYI pengganti itu yang datang sendiri dalam hidup aku masa aku tengah frust tuh. Aku tahu lagi, mesti kowang cakap tak kan aku tak boleh tunggu dulu sebelum buat keputusan. Atleast lepas aku dapat lupakan 'dia'. Tapi aku percaya, lelaki tu boleh jadi lebih baik yang aku harapkan. Aku terharu dengan kedatangan dia dalam hidup aku yang sentiasa cuba buat aku senyum bila dengan dia. So, aku terima dia seadanya dengan syarat dia tak mainkan aku. Harap nya, aku dengan dia terus kekal, kowang doakan lah yee ?

Ini, cite pasal TWIN aku. Sekarang ni aku tengok dia bahagia dengan Soulmate dia tuh. Aku tumpang gembira juga. Walaupun kadang-kadang aku dengar yang dyowang ni selalu juga lah gaduh. Tapi lumrah lah kan ? Couple mane yang tak bergaduh kan ? Aku harap dyowang dapat capai apa yang dyowang inginkan dalam hubungan dyowang tuh. Tahniah adik!

Ok lah, cite aku sampai sini je sebab aku belum solat lagi ni. Cite seterusnya, nanti lah aku cite ok ? Babai !

Thanks baca entry aku . Like kalau suka :)

No comments:

Post a Comment