Assalamualaikum ..

Hari nie tangan aku saje gatal2 nak buat entry baru. Last lah sebelum seminggu aku tak bukak internet. Minggu depan tinggal satu hari je lagi final exam start. Cuak giler lah, siapa yang tak cuak kan ? Lagi lah aku baru balik dari Korea. Tak sempat2 nak buat study group dengan NAMI sebab banyak benda kena buat. Aku memang sangat takut turun kelas so aku kena struggle sikit lah final nieh. Aiez pon dah start buat latihan dah. Aku harap aku dan kawan2 aku yang lain pass exam nie. Blogger doakan lah ok ? Aku ingat nak buat entry pasal Korea tapi tak sempat lah. Lepas exam, insya'allah aku laju kan tangan nie menulis cerita dekat korang okeh ? Aku janji punya lah, jangan risau. Ok lah, aku ingat nak membebel panjang lagi tapi memandangkan banyak lagi buku2 rujukan yang menanti, terpaksa lah aku stop. Sedih nie, (sambil letak tangan atas dada and pandang atas ) HAHA. Till we meet again after final year exam. Babai. MY BLOGGER !

Thanks baca entry aku . Like kalau suka :)

No comments:

Post a Comment