Exam suda tamat !

Assalamualaikum ..

Hari ni aku ade banyak cerita. First, secara rasminya, Final Year Exam dah habesss ! Yahooo ! Setelah seminggu aku perah otak untuk jawab soalan, akhirnya tamat sudah. Tension, tension lah jugak sebab boleh tahan susah jugak exam kali ni. Lagi2 paper 2 Math. Mak ai, susah giler korang twu tak nak nangis aku baca soalan Math tuh. Yang lagi aku frust, ade satu soalan yang aku tinggal gitu je sebab blank giler otak aku mase tuh. Tapi alhamdulillah.. Paper 1 aku boleh jawab ade lebih kurang due soalan je yang aku confuse, yang lain2 aku boleh jawab. Harap-harapnya aku dapat A lah exam kali ni :) AMINNN.....

Haaa, yang kedua aku dah upload photo dekat Facebook aku. Membebel si Amani dengan Aiez suruh aku upload photo2 mase aku kat Korea. Dah upload dah tapi tak habis lagi penat lah upload je, dah lah broadband macam sakai giler ! So, lau korang nak bebel jugak bebel lah. Asalkan aku upload jugak. Esok aku sambung lah yea ?

Ketiga, hari nie aku lampias kan nafsu dekat kau ! hahahaha (ketawa jahat) Eah, eah bukan nafsu yang tuh. Eah korang ni jangan lah pikir bukan-bukan pulak. Aku siuman lagi lah. Maksud aku, lampias nafsu dekat blog aku yang dah seminggu aku tinggalkan nie lah. Hahaha, tulah. Sape suruh korang pikir laen ? Aku balas dendam tak dapat update blog seminggu. Macam2 benda aku update kat blog nieh. Tak tahu lah makin cantik ke makin huduh :D lantak lah kan ? Aku ingat nak buat menu tab, tapi nanti lah dulu. Nak mintak guide dekat orang. Tutorial memang dah jumpa, tapi tak nak terburu-buru sebab lau tak jadi. Menangis air mata darah aku sebab dah delete template lama kan. So, ''sedikit-sedikit lama-lama jadi bukit'' amalkan lah ok ? Hehe Babai. 

Thanks baca entry aku . Like kalau suka :)

No comments:

Post a Comment