Assalamualaikum . Hey bloggie , aku lama tak update blog nie sebab busy and takde masa nak duduk lamalama depan laptop and karang ayat nak cerita kat korang . Aku palingpaling pon sempat online facebook je . Yang lainlain tu kirim salam lah nak bukak . Lau nak bukan pon ikut masa free jek . So , harap korang tak kisah lah :) Kalau kisah jugak , silakan aku tak menghalau , dan aku pon tak kisah korang nak kutuk blog aku kat luar , tapi bukan di sini ye ? *thankyou*

Ok , sebenarnya aku baru habis penat bermotivasi dekat sekolah dengan satu kelab fasi nie .Memang best and gempak gilaa la weh ! Aku tak tipu , mulamula aku malas gak nak pergi motivasi sebab pergi motivasi , mesti ada nangis-2 kan ? Ternyata memang salah lah anggapan aku . Sebab air mata kau setitik pon tak jatuh menyembah bumi sepanjang motivasi nie . Waa , bukan maen ayat aku , haha . Nak kata penat memang penat , tapi penatnya sebab Qiamulail jek . Motivasinya memang superb gilaa and aku rasa macam nak undur jek . Tapi apakan daya .. ;(

Well , aku memang selalu cerita dengan gambar . Tapi kali nie just a quick post , gambar pon banyak tak upload lagi . Aku akan sambung cerita aku nanti bile gambar dah upload. Disebabkan korang setia menengok entry aku , so give a very big big clap for yourself ~!



Thanks baca entry aku . Like kalau suka :)

No comments:

Post a Comment