Contest ke-2 by aien story - Contest Senyuman Menawan Hati ♥

Hello and hai blogger. Hari nie aku nak join satu contest yang seorang blogger tag nama Niena Hilmi . Tak sangka pulak ade orang nak tag. Haha , apa-2 pon contest nie memang sesuai dengan aku. Sebab apa ? Ouh , lupa pulak nak bagitahu korang nama contest nie.

Haa , sesuai kan ? As well as you know me , aku memang pantang nampak kamera. Laju je kepala aku menjenguk ke skrin kamera tu. Haha , Ok lah , bagi menyahut cabaran. Aku join contest nie , tapi untuk suke-2 jek bukan untuk menang ok ? :)




Sila jangan komen , saya tahu saya buruk dan tak cantik macam awak .
Haha. Nie empat blogger yang aku tag.


Sebelum terlupa , sila follow blog nie untuk tahu cara nak join contest nie :)

Thanks baca entry aku . Like kalau suka :)

1 comment:

  1. http://aienstory-aien.blogspot.com/2012/05/contest-ke-2-by-aien-story-contest.html SILA RUJUK ;)

    ReplyDelete