New look

Assalamualaikum ..

Hye korang semua ! Buat korang yang dah pernah singgah blog nie mesti perasan kan yang blog nie dah lain kan ? Dan korang mesti tertanya-tanya kenapa blog aku dah lama tak update n biar bersawang macam tu jek. Sebenarnya aku private kan blog nie buat sementara waktu and try lah upgrade sikit-2 . Sikit je , tak banyak pon. So , ni lah hasil nye. Aku tahu blog aku tak secantik korang. Aku just nak buat blog nie kemas je. So, siapa-2 yang singgah kat sini , follow lah dengan ikhlas hati. Aku tak paksa , and kalau boleh tak payah lah korang banding-banding kan blog aku dengan blog senior yang superb-2 tuh. Siapa lah aku nak dibandingkan dengan diorang kan ? (^_^)

So , untuk entry pertama aku nie , aku tak nak cakap banyak-2 nanti korang bosan pulak kan ? Yelah , baru nak start ber-blogging balik lepas lama aku tinggalkan blog nie bersarang labah-2. Apa kata aku jamu korang dengan gambar-2 yang kawan-2 aku upload kat facebook tadi. Hope you enjoy it ;)


Mama and Zafri <3
Nail and Amani (Fake siblings)


Gambar yang mencetus kontroversi


Pengawas :)






5 KM 2 ;)

SNSD <3
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Nak jugak , kan ? Eh , mesti lah. Fire fighters <3


Thanks baca entry aku . Like kalau suka :)

No comments:

Post a Comment