My Birthday ~!

Assalamualaikum ..
Hello and Hai semua. Haha. Setelah sekian lama aku menyepi dari dunia blogger, now I'm back ! Aku memang dah takde nafsu dekat blog sejak Shoutbox dah takde yang free. Nasib baik ada geng-geng blogger bagitahu guna Cbox atau Fibox. Tapi aku punya account belum active lagi. So kalau dah active nanti aku letak kat blog aku. Lagi satu sebab yang buat aku takde mood nk update blog ni sebab adelah satu hari tu aku buat entry baru, aku nak share dekat facebook. Tapi kenapa entah tibatiba function blogger tergendala. Bukan sekejap tapi laaame. Yang tergendala cuma share tu je. Yang lain tak pulak. Aku pun check lah line broadband aku. Ook je aku tengok. Lastlast terus sign out aku punye blogger. Bengang punya pasal. Haa, amekaww !

Taapi bila tinggalkan blog ni bersawang berhabuk, rindu lah pulakk xD Haha. Poyo knn ? Lantak lahh, aku yang poyo bukann korang knn ? Dush. . HAHA

So, bila aku login account blogger ni mesti aku ada cerita knn ? Nak baca takk ? Haa, jom lah. Ni aku nak cite masa bezday aku semalam. 7 Januari 1997. Hmm, ingatkan takkan ade apa-apa celebration this year. Yelahh sebab my eldest brother jauh nun di Penang. So mak aku cakap, tunggu abang balik raya cina (nak jugak tunggu anak kesayangan dia knn) suke hati lahh ;p

Sehari sebelum bezday aku, mak aku suruh bawak cupcake pergi sekolah. Bagi lah kawankawan. Aku bagi lah. Punye susah aku nak cari kawankawan aku yang kelas RK 2 sebab sekarang kelas dah jauh. Ahahaha. Tapi nasib baik sempat jugak bagi. Tak tahu lah sedap ke tak ? Mintaminta ok lah knn.

Ok lah, berbalik kepada celebration birthday aku. Fatanah and the geng berpakat mahu balingbaling tepung hari sabtu tuu. Aku ingat kan tak jadi sebab Alifah and Nazatul takde. Rupanya jadi jugak sebab Amani dengan budakbudak lelaki kelas aku nak main. Haha. Macam main ape jek. Sanggup Fatanah minta izin mak dia nak bawak tepung ? Haish, tak pernah dibuat orang. Haha. Lepas habis je kitorang kemas kelas. Habis la aku kena baling tepung. Tapi jangan tak tahu, yang sepatutnya jadi mangsa kan aku. Tapi sebab Amin, Amani yang terok makan tepung. Sampai mata dia merah. Haha. Amekaw ! Nak kenakan aku sangat kan ? Kau yang kena terokkk. Sukee sebab aku biasabiasa je. Nak tengok tak muke dia yang bersalut tepung ?

Haa. Tulah die. Terok kann ? Tapi mase ni die dah laplap sikit. So, tak nampak sangat lah. Haha. Ok lah. Aku dah malas nak bercerita. Let picture tell you everything.


No camera please ~!

Berebut tepung. Haha.

Sempat beposing.

Design tudung baru. Hanya terdapat di kedaikedai runcit berhampiran anda xD

Jump photoshoot !




Thanks baca entry aku . Like kalau suka :)

No comments:

Post a Comment