Thank you ~

Assalamualaikum readers . Lama kan aku tak update blog bersawang nie ? Nak follow balik pon takde masa . Memang aku cakap dengan korang dua minggu je , tapi terlajak sampai minggu ketiga pulak . Haha , harap diampun . Masa tu ayah aku banyak kerja . So , tak kan lah aku nak berebut laptop dengan ayah aku pulak kan ? So , mengalah la . ~Winkwink ~


Haha , korang pernah tak buat camtu ? Mesti lah tak pernah kan ? Tapi dalam ramai-2 nie mesti ada kawan-2 lelaki korang yang pernah buat kan ? Adat lahh , tak boleh terima result korang . Tapi masa nak exam tak nak buka buku . Sekarang amek lah jajan korang . ;) #harapmaafkalauadeyangterasa

Aku pun memang 'rajin' sikit bab baca buku nie . Haha , tapi aku takde lah sampai tak boleh terima result aku . Alhamdulillah , setakat nie ok . Math aku dapat 90 , Geografi pulak aku dapat 75 tapi tak sure lah . Sebab masa cikgu buat kelas tambahan aku tak datang . Harap nye betul lah . Aminn ..


Mesti korang pelik , thank you untuk ape ? Haa , aku sebenarnya nak cakap terima kasih banyak-2 dekat follower aku yang ke-100 . Masa dia follow tu , aku keras kan hati tak nak update blog . Tahniah untuk hati aku yang kuat . Haha , oke time to mention her name .


Tu lah insan yang baik hati tu , hehe . Kenapa aku sibuk-2 nak mention dia ? Bukan sebab ikut-2 orang . Tapi kalau takde follower yang ke-100 nie , maka takde lah follower aku yang ke-100 and above tu . Thank you kat semua follower yang sudi nak follow blog aku yang tak seberapa ni . Baru sekarang boleh follow korang balik . Jangan lupa support each other . Aishiteru <3

Thanks baca entry aku . Like kalau suka :)

No comments:

Post a Comment