Forget the past


Assalamualaikum fellas ~! Hey , readers . Gila lama kan aku tak update blog nie ? Nie bukan bersawang lagi dah , dah tahap usang gilaa dah . HAHA , silly ! You know what , sebelum aku buat keputusan nak private blog nie . Ade satu insiden yang bagi aku , sangat-2 memalukan . Ade lah seorang unknown nie , boleh sedap die je . Cakap benda-2 mengarut dekat shoutbox aku . Ouh , serius lah . Siapa tak cuak , tiba-2 ade orang yang kita tak kenal . Tiba-2 cakap die selalu perhatikan kita lah . Tau boyfriend kita lah . Sampai tahap desperate gila , "saya lagi baik dari DIA lah" whatthefuck 

Apa masalah dia sebenarnye kan , kalau kenal cakap lah betul . Nie cakap yang die selalu stalk-2 kita . Of course la takut kan ? Dah tu , bila orang tak layan . Yang si unknown tu boleh ugut nak sebar gambar separuh bogel . Ouh , that guy was really annoying . I don't know what he really want from me . So , sebelum perkara yang lebih buruk jadi . Aku ambil keputusan untuk menyepikan diri dari dunia blogger buat sementara waktu . Nak bagi dia give up . Tapi aku ingat nak private sekejap je . Tapi nak buat macam mane , tiba-2 tang tu jugak lah parents aku nak tarik broadband semua . Aku pasrah je lah . Well , PMR candidate lah katakan .

Selama tu jugak aku memang tak online langsung even bukak twitter nak update status pon tak boleh . Sekarang baru lah parents aku bagi pakai balik . Tapi aku takde lah addict sangat macam dulu . Aku kurangkan . Sebab PMR dah tinggal kurang seminggu je lagi . Oh God , tuhan je tau macam mana cuak nye hati aku nie .


Aku akan terus optimis untuk capai sasaran aku , insya'allah . I will . Pray for me guys . Thankyou .

Thanks baca entry aku . Like kalau suka :)

No comments:

Post a Comment